niedziela, 24 kwietnia 2016

Witam was wszystkich!!! :)



Mam na imię Dominik

Jest to mój pierwszy blog, zawsze marzyłem o tym aby pomagać ludziom, myślałem sobie przez całe życie 'Bóg mnie posłał tutaj na ziemie abym czynił dla niego dobro' i w zasadzie dziś już wiem, że Bóg oczekuje między innymi tego ode mnie, ale i więcej.

Z góry pragnę przeprosić was, jeśli popełnię jakieś błędy ortograficzne, nigdy nie byłem mądrym człowiekiem z dużą wiedzą.
Lecz dzięki Bogu, że taki nie jestem, a jestem jaki jestem.
Pragnę przedstawić wam odpowiedzi na pytania, które was dręczą i mnie samego dręczyły.
Sam posiadam wiele jeszcze pytań w mojej głowie na które nie znam odpowiedzi, lecz wierzę iż Bóg wszystko objawi mi przez moją gorącą relację z Jezusem Chrystusem :)

Może nie często będę dodawał posty związane z pytaniami, bo pragnę aby ów blog był również blogiem ewangelickim, zawierającym bardzo ważne i wartościowe artykuły nie mojego autorstwa.
Wiecie, ciężko przypomnieć sobie pytania, które zadawałem sobie kiedyś, gdyż one już nie są moim kamieniem na szyi, zostawiłem ten  balast już dawno temu za sobą :)
Dlatego proszę was, jeśli macie jakieś pytania, piszcie śmiało na mojego emaila solaziemi@gmail.com

Jeśli będę w stanie to odpowiem na wasze pytania, a za waszą zgodą mogę udostępnić anonimowo wasze pytania i odpowiedzi na te pytania jako artykuł bloga, aby inni mogli dotrzeć do gotowej odpowiedzi jaka znajduje się w Jezusie Chrystusie ! :)

Proszę o modlitwę za mnie, aby szatan nie atakował mnie.
Muszę być silny i wytrwały w prowadzeniu tego bloga, a nie chce nikogo sprowadzić na mananowce, gdyż zapłacił bym za to surową karę.

Wobec tego oświadczam, że nie jestem nieomylnym człowiekiem i mogę się mylić.

"Ducha nie gaście, proroctwa nie lekceważcie! Wszystko badajcie, a co szlachetne - zachowujcie! Unikajcie wszystkiego, co ma choćby pozór zła." - 1 List do Tesaloniczan 5; 19-22

Rozpatrujcie rzeczy o których mówię, i pamiętajcie, że najlepszym nauczycielem naszym jest Duch Święty, On to doprowadzi nas do wszelkiej prawdy w Chrystusie :)

Zapraszam do lektury!



1 komentarz:

Nie życzę sobie wulgaryzmów i bluźnierstw.
Ów blog jest przeznaczony dla osób, które pragną zrozumieć Boga a nie krytykować Go.