wtorek, 5 lipca 2016

Słowo Boże na dziś - 05.07.2016



"Nie odchodź od żony mądrej i dobrej, albowiem miłość jej cenniejsza niż złoto" Syr 7, 19

Bóg stworzył kobietę aby była pomocą dla mężczyzny. Nie wątpliwe jest, że w razie problemów i poczucia beznadziejności najlepszym doradcą jest Twa żona. Czy potrafisz uprasować koszulę? Albo zrobić zakupy na obiad, i przy tym mieć pomysł na obiad?
Albo czy masz tyle rozwagi co żona Twoja bogobojna? 
Złotem kupisz wiele, lecz mądrości z Boga nie kupisz.


4 komentarze:

  1. Jam Ci to potrafię i uprasować i ugotować, zrobić listę potraw na najbliższy miesiąc :)
    Zrobić coś z niczego. I nie mówiąc o zakupach, które to zawsze prędko się robi z pomysłem na nie, zaś w przypadku wielu kobiet bywa, że do sklepu idzie się w poszukiwaniu pomysłu na zakupy :D
    No ale prawda, prawdą, kobiety to szyja podtrzymująca jeśli ów szyja mądra i dobra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio jak wszedłem do Kauflanda aby zrobić zakupy na obiad, to chodziłem w kółko i się zastanawiałem co zrobić na obiad :D nie miałem pomysłu na obiad, wszystko wydawało mi się beznadziejnym pomysłem :D
      Kobiety, nie wszystkie ale zdecydowana większość nie ma z tym problemów.
      Zaś koszulę jak prasuje, to zawsze mi się gdzieś zagniecie. Jak to rzekła moja pewna ulubienica w Panu (kwestia dobrego ułożenia koszuli i się dobrze prasuje) tak musi mieć widać rację, skoro jej wychodzi a mnie nie :)
      Pozostańmy przy męskich zadaniach :D

      Usuń
    2. Piszesz przez swój pryzmat a ludzie zmienni są i wiele potrafią.
      Ja na ten przykład odnosząc się do tego chodzenia po sklepach nie mam problemu bo wychodzę zawsze z pomysłem, bez pomysłu nie wychodzę bo nie lubię się włóczyć bez potrzeby nie wiadomo ile godzin. ;)
      Widać nie przykładasz się do prasowania dlatego Ci nie wychodzi :D
      Bywa, że przy męskich zadaniach poprzestać się nie da i trzeba na dwa fronty działać :)

      Usuń
    3. Oczywiście, że przez swój pryzmat, gdyż 7 miliardów pryzmatów ciężko zmieścić w paru zdaniach :)
      Ja akurat nie wychodzę z pomysłem, bo Bóg obdarował mnie innymi talentami, jednakże fakt jest taki iż jeśli nie ma żony to dobrze potrafić radzić sobie z takimi rzeczami jak w temacie wyżej czy innymi ;)
      Kiedy jednak żona jest, dobrze jest perfekcyjne wsparcie mieć :)

      Usuń

Nie życzę sobie wulgaryzmów i bluźnierstw.
Ów blog jest przeznaczony dla osób, które pragną zrozumieć Boga a nie krytykować Go.