środa, 20 lipca 2016

Wyjazd - Prośba o modlitwę


Jutro w czwartek wyjeżdżam w góry, prawie pod bieszczady na konferencje chrześcijańską.
Jakaś dobroduszna rodzina zechciała mnie zabrać ze sobą.
Nie wiem co mnie tam czeka, jaka będzie atmosfera. Mam być do niedzieli.

Mam wielką nadzieję, że dojadę bezpiecznie i wrócę również bezpiecznie o co proszę w waszych modlitwach :)
Oraz za dobre samopoczucie i poprawę zdrowia fizycznego, które od paru dni mi fiksuje.
Mam problemy z żołądkiem.
Więc proszę i o wsparcie aby Pan zabrał te dolegliwości :)
Proszę usilnie o gorliwą modlitwę tak jak i Paweł prosił :)

Nie będzie przez te dni z mojej strony kontaktu. Tak więc dopiero w poniedziałek wieczorem napisze do was :)

Trwajcie w pokoju i w wierze niezachwianie :)
Dziękuje i do zobaczenia, z Bogiem! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie życzę sobie wulgaryzmów i bluźnierstw.
Ów blog jest przeznaczony dla osób, które pragną zrozumieć Boga a nie krytykować Go.