środa, 6 lipca 2016

Słowo Boże na dziś - 06.07.2016



"Wystarczy ci mojej łaski. Moc bowiem w słabości się doskonali" 2 Kor 12,9

Wieli dziś mówi; jestem zbyt słaby aby pokonać nałóg, Bóg kiedyś da mi więcej łaski i pokonam go...
Bóg już wylał wszystek łaski na Ciebie jaki Ci jest potrzebny abyś pokonał wszelki nałóg, brud...
Jesteś słaby? Wspaniała wiadomość! 
Zacznij zatem walczyć i upadaj ale to nie jest przegrana, wygrasz w końcu. 
Ten który nie walczy, już jest porażką, ten odrzucił kroplę łaski Bożej.


___________________________________________


Dziś tylko tyle, zbyt dużo obowiązków jak na dziś miałem. Zmęczony jestem, Dobranoc z Bogiem dobrym śpiochy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie życzę sobie wulgaryzmów i bluźnierstw.
Ów blog jest przeznaczony dla osób, które pragną zrozumieć Boga a nie krytykować Go.