wtorek, 28 czerwca 2016

Pozostaj wierny określonej służbie - Zac Poonen


W drugim rozdziale księgi Ezechiela, widzimy człowieka, który jest całkowicie poddany Bożemu autorytetowi. Pan powiedział mu: „ Powstań. Chcę do Ciebie przemówić”. Duch Boży wstąpił w Ezechiela i postawił go na nogi. Pan rzekł : ”Słuchaj uważnie. Posyłam Cię do narodu Izraela”.

W miarę jak oczekujemy na Pana, mimo, że może nie usłyszymy głosu mówiącego do nas jak Ezechiel usłyszał, jest możliwe aby mieć tak samo realne i pewne poczucie powołania i poczucie bycia posłanym przez Boga tak jak Ezechiel miał. Może to jednak trochę potrwać.

Kiedy rozpocząłem moją służbę, nie wiedziałem od razu jakie będzie moje powołanie, ale z biegiem czasu, zacząłem odkrywać co nim było. Teraz jak patrzę wstecz, znajduję spełnienie. Było jednak wielu ludzi, którzy próbowali odciągnąć mnie od służby do której Bóg mnie powołał.

Pan mówi: ”Posyłam Cię z określoną służbą”. Jest bardzo ważne, żeby nauczyć się czekać na Boga i słuchać co do nas mówi i do czego nas powołuje. Czasami bowiem możesz wybrać drugą opcję, którą Bóg ma dla Ciebie.

Pamiętam, jak 30 lat temu, kiedy byłem w poważnych problemach finansowych, ponieważ brakowało nam pieniędzy, Chrześcijańska organizacja poprosiła mnie bym był ich dyrektorem i zaoferowali by mi dobrą pensję, darmowy samochód, telefon, dom itp., gdybym przyjął ich ofertę. To była organizacja mająca swoją siedzibę na Zachodzie, ale działająca w Indiach. Ja odpowiedziałem: „Nie. Nie mogę zaakceptować tej oferty, ponieważ mimo, że jestem w potrzebie, Bóg nie powołał mnie bym siedział za biurkiem i był kierownikiem. Bóg powołał mnie, abym szedł na cały świat i głosił Słowo”. Jestem tak wdzięczny, że nie zaakceptowałem ich oferty. To była pokusa – nie pokusa do grzechu, ale aby wybrać coś do czego Bóg nie powołał mnie. Kiedy patrzę wstecz, teraz rozumiem, że gdybym zaakceptował ich ofertę, nie zgrzeszyłbym. Służyłbym wciąż Panu, ale nie w służbie, którą Pan dla mnie przygotował.

Chcę żebyś zrozumiał, że Bóg ma specyficzne zadanie dla Ciebie. Wspaniale jest pojąć tę prawdę kiedy jesteś młody. Wołaj do Pana i powiedz mu: „Panie, pokaż mi Twój doskonały plan dla mnie”. To nie stanie się jasne w ciągu jednego dnia. Jednak po jakimś czasie, będzie stawało się to coraz jaśniejsze. W miarę jak zaczniesz dostrzegać to do czego Bóg Cię powołuje, trwaj przy tym za wszelką cenę a nie będziesz rozczarowany kiedy staniesz przed Panem pewnego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie życzę sobie wulgaryzmów i bluźnierstw.
Ów blog jest przeznaczony dla osób, które pragną zrozumieć Boga a nie krytykować Go.