niedziela, 5 czerwca 2016

Słowo Boże na dziś


"I wyprowadziwszy ich na zewnątrz, rzekł: Panowie, co mam czynić, abym był zbawiony?
A oni rzekli: Uwierz w Pana Jezusa, a będziesz zbawiony, ty i twój dom"

W zbawieniu nie chodzi o to co Ty możesz zrobić by zostać zbawionym, ale o to co uczynił Bóg, i co wciąż jeszcze może dodatkowo uczynić dla Ciebie, a czy wierzysz w to?
Wiara to decyzja a nie uczynek.
Smutne jest, jak wielu dziś próbuje przekupić Boga uczynkami.
Nie mamy nic co może Go przekonać! 

____________________________________________________

Na dziś będzie to tylko tyle, czuje się dziś fizycznie źle, boli mnie oko (prawdopodobnie zatoki) i jestem osłabiony z powodu tej pogody. (problemy z tarczycą)
Proszę o modlitwę o polepszenie mojego stanu zdrowa.

Jest to zarówno dzień, w którym Bóg natchnął mnie do wprowadzenia pewnych zmian w moim życiu, w domu.

Niech Jezus Chrystus ma was w swojej opiece :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie życzę sobie wulgaryzmów i bluźnierstw.
Ów blog jest przeznaczony dla osób, które pragną zrozumieć Boga a nie krytykować Go.