niedziela, 22 maja 2016

Bitwa o umysł!




Ciemność wokoło! Ciemności wiele, gdy patrze na ludzi wokoło mnie, przeraża w sercu to mnie :(

Dzieci nie posłuszne rodzicom, rządzą nimi, pyskują i wyzywają i nie ważne ile lat dziecko ma...
Młodzież już alkoholizuje się i niczym gangi przechadzają się nocami...
Papierosy, sex, wzywanie imienia Pana do nie czczych rzeczy....
Dzieci, ale i dorośli siedzą przed komputerami grając w głupie gry!
Bezbożny naród ;/
Jeśli ten świat nie zmieni kierunku to wielu naszych bliskich straci życie.

Szatan nie jest w stanie pokusić mnie do grzechu z mojego wyboru, to nasilił ostatnimi czasy tak mocno bezbożność wokoło mnie, że dziś aż o 4 nad ranem z płaczem wołałem do Pana o pomoc.
Czuje się jak św. Paweł, który z bólem w sercu chodził i modlił się za ludźmi, braćmi.
Tak mocno nasilił, że czuje się jak bym żył znów w tym świecie, jako człowiek tego świata.
Zabija wszelką myśl o Bogu.

Przymierzam się do napisana artykułu, który poruszy powyższy temat.
Jednak potrzebuje natchnienia Ducha Świętego.

_______________________________________________________

Prosił bym o modlitwę za mnie, o odnowienie mojego umysłu na nowo, i dopływ sił.
W czwartek miałem podpis w biurze pracy, zapomniałem z powodu nawału obowiązków.
Muszę jutro jechać do lekarza po zwolnienie lekarskie i do biura pracy, inaczej umowę o pracę nie dostanę a mam już załatwioną na dwa lata.
Proszę o modlitwę by Ojciec Wszechmocny wszystko naprostował, abym miał podpis jutro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie życzę sobie wulgaryzmów i bluźnierstw.
Ów blog jest przeznaczony dla osób, które pragną zrozumieć Boga a nie krytykować Go.