niedziela, 29 maja 2016

"Lecz kiedyś śmierć Cię zgarnie!" (Tim Conway)



Wiecie, dostrzegłem w tym filmiku coś bardzo ważnego, co każdy z nas powinien czynić.
Spójrzcie na tego mężczyznę, który klęka na ulicy i głośno woła do Boga "Nie chce już dłużej udawać", "Boże, pomóż mi".
Czy dostrzegacie jaka w tym jest ogromna szczerość wobec Boga?
Jak wielka skrucha? pokora i pragnienie oddania wszystkiego co ten człowiek posiada byle by wreszcie Bóg pomógł mu?
Jeśli Twoja modlitwa to klękniecie przed Bogiem i puste wypowiedzenie swoich grzechów, to powiem Ci, że to może nie zadziałać, dzieci też potrafią powiedzieć rodzicom przepraszam albo proszę byle by tylko otrzymać swoją nagrodę, a po otrzymaniu zachowują się znów tak samo.

Jeśli prawdziwie jesteś wierzący i naprawdę nienawidzisz grzechu, który przejmuje kontrolę nad Twoim życiem, będzie Cie to okropnie mocno gryzło i będziesz wył jak z bólu ogromnego do Boga, często we łzach.
Człowiek ten otwarł swoje serce i przyznał się prawdziwie, wierzę że Bóg odpowiada na taką modlitwę diametralnie szybko.

Dziękuje Ci Panie, że dałeś mi przeżyć trudne chwile, które pokazały mi jak bardzo ważny dla mnie jesteś TY!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie życzę sobie wulgaryzmów i bluźnierstw.
Ów blog jest przeznaczony dla osób, które pragną zrozumieć Boga a nie krytykować Go.