czwartek, 26 maja 2016

Spotkanie film



Jeśli jeszcze nie oglądałeś tej pozycji, to musisz to zrobić.

Pamiętam jak kilka lat przed moim nawróceniem się, pewna dziewczyna z kościoła zielonoświątkowego poleciła mi ten film.
Byłem wtedy w dość złym stanie psychicznym, a mój bunt wobec Boga trwał.
Pamiętam jak ogromny wpływ miał ten film tamtego dnia na mnie.
Chciałem go całej rodzinie pokazać aby zrozumieli, jak bardzo duży błąd popełniamy, obwiniając Boga za nasze cierpienia.
Kilka miesięcy później moje relacje z tą dziewczyną bardzo mocno się zepsuły, zwyzywałem ją od najgorszych i urwałem kontakt.
Kiedy narodziłem się na nowo kilka lat później, przypomniałem sobie o niej, znalazłem ją i musiałęm prosić o przebaczenie, tak Bóg chciał i ja tak chciałem.
Dlaczego to zrobiłem?
Ponieważ to ona jako pierwsza zasiała w moim sercu ziarno, które wschodziło kilka lat.

Film porusza i zmienia nastawienie na bardzo pozytywne. Pozwala zrozumieć Boga.
Polecam!
Niech Jezus Chrystus was oczyści ze złych myśli i buntu.
Amen. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie życzę sobie wulgaryzmów i bluźnierstw.
Ów blog jest przeznaczony dla osób, które pragną zrozumieć Boga a nie krytykować Go.