sobota, 28 maja 2016

Wasze uwagi i spostrzeżenia?


Tak jak w tytule, proszę o to aby kto chce, niech napisze w komentarzu jakie macie uwagi co do mojego prowadzenia bloga.

Czy powinienem zmienić coś? coś dodać? ująć?

Chce aby ten blog jak najmocniej pomógł wam zbliżyć się do Boga, jako dodatkowe źródło.

Chciał bym też podzielić się z wami czymś ciekawym. Wiele osób pragnie pisać bloga ale nie ma motywacji, chęci i czasu na to. Kiedy widzimy, że ktoś z naszych bliskich, znajomych zakłada bloga, to łapie nas zazdrość. Ale wiecie co?
Prawda jest taka, że prowadzenie bloga, wcale nie jest tak super. Pierwsze trzy dni po utworzeniu bloga miałem ogromną radość.
Lecz szybko zdałem sobie sprawę, że moja radość jest zła, bo skupiałem moją uwagę na blogu, i nim się budowałem, a w rzeczywistości daleko byłem od Jezusa.

Gdybym szedł non stop tym torem, pewnego dnia mógł by ten blog upaść a ja ? został bym z niczym tak naprawdę.

Dlatego to, prosiłem Boga o szczególną ochronę i łaskę w kwestii tego bloga, jego prowadzenia.
Ojciec wszechmocny, odpowiedział bardzo szybko.
Moja radość znikła, skupienie na blogu znikło prawie, że całkiem. Stało się dla mnie to obowiązkiem, którym nie chce się chlubić i też nie potrafię.

Zatem, jeśli i Ty prowadzisz bloga lub nie prowadzisz jeszcze a chcesz zacząć, musisz bardzo dobrze przemyśleć to. Prowadzenie bloga może wbić bardzo mocno w pychę a to kończy się bardzo źle.
Prowadzenie bloga może zabić tak naprawdę Twoją relację z Jezusem.
I nie ważne jest, że piszesz o Nim, o Jezusie, bo kiedy odchodzisz od komputera, to zaraz nachodzą Cie myśli typu "ale fajnie mieć bloga, ale ten blog super, ale napisałem, ale to, tamto..... itp.."

Nie ma czego zazdrościć. Bóg każdemu daje jakiś dar i umiejętność. Każdego wiernego w małych rzeczach powoła do większych rzeczy.

Trwajcie w Nim i nie poddawajcie się! :)

No i czekam na sugestie!

1 komentarz:

  1. Co do uwag.
    To jest kwestia ogromu materiału jaki wrzucasz jednorazowo i czasami dzień po dniu i czasami zastanawiam się kiedy ja zdążę się z tym wszystkim zapoznać. Może wrzucaj po kilka postów jednorazowo z przerwami kilku dni do następnych grup postów?
    Ale tak tylko sugeruję, do niczego nie zmuszam :)

    OdpowiedzUsuń

Nie życzę sobie wulgaryzmów i bluźnierstw.
Ów blog jest przeznaczony dla osób, które pragną zrozumieć Boga a nie krytykować Go.