czwartek, 12 maja 2016

Nie miłujcie tego świata!





2 komentarze:

  1. łooooooooooo!!
    końcówka przemówiła do mnie.
    Akurat tego szukałem. To część mnie o której myslałem.
    Aspekt życia, który lubię ale który mało co służył Bogu i jego chwale.
    Służył jedynie jako miejsce pomagające zapomnieć o nim. Hmmm
    Na początku film wydał się normalny ale końcówka... nawet nie wiesz jak we mnie to uderzyło...jak prawda jakiej chciałem ale łudziłem się że moja droga jest słuszna. Choć chciałem prawdy. I ją otrzymałem.
    Chwała Bogu za prawdę objawioną po przez twoje ręce Dominiku i tego kto ten filmik stworzył. Niech wam Bóg błogosławi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się niezmiernie :)

      "Błogosławiony ten, który czyta, i ci, którzy słuchają słów proroctwa i zachowują to, co w nim jest napisane;
      czas bowiem jest bliski"

      Niech Słowo Pana będzie błogosławione!

      Usuń

Nie życzę sobie wulgaryzmów i bluźnierstw.
Ów blog jest przeznaczony dla osób, które pragną zrozumieć Boga a nie krytykować Go.